Webinars

  • Baskin: Ένα άθλημα για όλους
  • Από τα χνάρια των Παραδοσιακών Χορών – στο e-Χορεύοντας του Σήμερα:
    Θεματική προσέγγιση για την Ελληνική επανάσταση του 1821
  • Εφαρμογές των ΤΠΕ και ψηφιακές δεξιότητες
    για την υποστήριξη του μαθήματος της Φυσικής Αγωγής
  • Υπεύθυνος/η Webinar

    Πανδή Βασιλική, MSc, Καθ. Προσαρμοσμένης Φυσικής Αγωγής,
    Διευθύντρια Ε.Ε.Ε.Ε.Κ. Κισσάμου, Κρήτη

  • null

    Συντονιστής/τρια Webinar

    Μπάτσιου Σοφία, Επίκουρη Καθηγήτρια, Τ.Ε.Φ.Α.Α., Δ.Π.Θ.

  • null

    Ομιλητές/τριες

    Πανδή Βασιλική, MSc, Διευθύντρια Ε.Ε.Ε.Ε.Κ. Κισσάμου, Κρήτη

    Ροδολάκη Σπυριδούλα, Καθ. Φυσικής Αγωγής, Προπονήτρια Baskin

  • Περιγραφή

    Σκοπός του σεμιναρίου είναι η παρουσίαση ενός αθλήματος, το οποίο μέσω των κανονισμών του μπορεί να αποτελέσει ένα πολύ χρήσιμο εκπαιδευτικό εργαλείο, στο μάθημα της Φυσικής Αγωγής και όχι μόνο, για την αποδοχή, το σεβασμό στο χώρο και τον χρόνο του άλλου, την ισότητα, τη δικαιοσύνη, καθώς και τη συμμετοχή ατόμων με και χωρίς αναπηρία ως αυτονόητο και όχι ως ζητούμενο. Η φιλοσοφία του Baskin, εμπνευσμένη από το άθλημα της καλαθοσφαίρισης (Bask-In:Basket-Inclusion), στηρίζεται στις αρχές της ισότιμης συμμετοχής όλων δημιουργώντας μια δραστηριότητα που κορίτσια, αγόρια, παιδιά με και χωρίς αναπηρία θα μπορούν να παίζουν μαζί, και θα παίρνουν ευχαρίστηση στο μέγιστο δυνατό βαθμό, ανεξάρτητα από τις δυνατότητές τους. Ο κάθε μαθητής/αθλητής ανάλογα με τα χαρακτηριστικά του, έχει το δικό του ρόλο, σέβεται τους κανόνες που τον αφορούν αλλά και των συναθλητών του. Γίνεται ο καθοδηγητής, εκεί που ενδεχομένως οι άλλοι δεν μπορούν να ακολουθήσουν. Η συνειδητοποίηση, η εμπέδωση, η νοοτροπία και η εν γένει φιλοσοφία όλων όσων αποτελούν μέρος του όλου στο Baskin, γίνεται ταυτόχρονα και ουσιαστικά τρόπος ζωής. Η δυνατότητα συμμετοχής σε ένα ομαδικό άθλημα αγοριών, κοριτσιών, μαθητών με και χωρίς αναπηρία όπου οι κανόνες προσαρμόζονται στις ανάγκες των παικτών δημιουργεί τις προϋποθέσεις για αποδοχή του άλλου ανεξάρτητα από την διαφορετικότητά του. Στο baskin δεν υπάρχουν ανισότητες, καθώς είναι το μοναδικό άθλημα που όλοι μπορούν να παίξουν. Θα μπορούσε το Baskin να αποτελέσει πηγή έμπνευσης για να τροποποιηθούν οι κανονισμοί σε άλλα αθλήματα – δραστηριότητες με τέτοιες προσαρμογές ώστε να μπορούν να συμμετέχουν όλοι;

  • Κόστος Συμμετοχής

    15 €

  • Υπεύθυνος/η Webinar

    Τεχλικίδου Ε. , PhD, Ειδικής Αγωγής, Διευθύντρια Ε.Ε.Ε.ΕΚ Κιλκίς

  • null

    Συντονιστής/τρια Webinar

    Μπάτσιου Σ., Επίκουρη Καθηγήτρια, ΤΕΦΑΑ/ΔΠΘ

  • null

    Ομιλητές/τριες

    Τεχλικίδου Ε., PhD, Ειδικής Αγωγής, Διευθύντρια Ε.Ε.Ε.ΕΚ Κιλκίς

    Βογιαντζή Χ., MSc, Πληροφορικός 1o ΓΕ.Λ. Κιλκίς

    Κοκκινέλη Κ., Msc ΠΕ.60-70, MSc, Προϊσταμένη Νηπ/γείου Σ.Α.Π. Ιωαννίνων

  • Περιγραφή

    Η παρούσα Θεματική προσέγγιση (project) αποτελεί μια εναλλακτική πρόταση για τη διδασκαλία των παραδοσιακών χορών με αφορμή τη συμπλήρωση διακοσίων ετών από την Ελληνική Επανάσταση. Οι ελληνικοί παραδοσιακοί χοροί προσεγγίζονται πολυπρισματικά με τη βοήθεια των ΤΠΕ διευκολύνοντας έτσι την πολυτροπική προσέγγιση και παρουσίαση των γεγονότων. Ο σχεδιασμός και η υλοποίηση του προγράμματος οδήγησε στη συγκρότηση ενός πλούσιου ψηφιακού αρχείου για το «1821». Ενδεικτικά, αναφέρεται η χρήση ψηφιακών εφαρμογών όπως, Voki app: avatar που μιλάει και επιτυγχάνει τη διέγερση και διατήρηση του ενδιαφέροντος των μαθητών, Storyline – ιστοριογραμμή: για την παρουσίαση των βασικών ιστορικών γεγονότων, ThingLink: διαδραστική εικόνα και βίντεο, Learning apps για την αξιολόγηση και εμπέδωση. Οι μαθητές προσεγγίζουν τη γνώση βιωματικά μέσω του μαθήματος της Προσαρμοσμένης Φυσικής Αγωγής, επιτυγχάνοντας τη σύνδεση των γεγονότων του μακρινού παρελθόντος με την αξιοποίηση των ψηφιακών μέσων του παρόντος.

  • Κόστος Συμμετοχής

    15 €

  • Προεδρείο

    Αντωνίου Παναγιώτης, Καθηγητής, Τ.Ε.Φ.Α.Α., Δ.Π.Θ.

    Βερναδάκης Νικόλαος, Αν. Καθηγητής, Τ.Ε.Φ.Α.Α., Δ.Π.Θ.

  • null

    Ομιλητές

    Μαστρογιάννης Ιάκωβος, Eκπαιδευτικός Φυσικής Αγωγής, Πρότυπο Γενικό Λύκειο Μυτιλήνης του Πανεπιστημίου Αιγαίου

    Μαχαιρίδου Μαρία, Eκπαιδευτικός Φυσικής Αγωγής, Σύμβουλος Εκπαίδευσης, Πειραματικό Γυμνάσιο Πανεπιστημίου Μακεδονίας

    Λαμπάκη Ολυμπία, Eκπαιδευτικός ΦΑ. Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση Ξάνθης (2ο ΓΕΛ, Εσπερινό ΓΕΛ, Εσπερινό ΕΠΑΛ, Γυμνάσιο Γενισέας)

    Πάτση Χαρίκλεια, Eκπαιδευτικός Φυσικής Αγωγής, ΣΕΦΑΑ/ΤΕΦΑΑ, ΣΕΡΡΕΣ, ΑΠΘ

    Αποστολάκης Νικόλαος, Eκπαιδευτικός Φυσικής Αγωγής, 1ο Γενικό Λύκειο Αγίου Νικολάου Κρήτης

    Αρβανιτίδου Βασιλεία, Eκπαιδευτικός Φυσικής Αγωγής, Μέλος Ε.Ε.Π, ΣΕΦΑΑ/ΤΕΦΑΑ, ΚOMOTHNH, ΔΠΘ

    Φατσέα Αδαμαντία, Σ.Ε.Ε. Αειφορίας/ αν. Οργανωτική Συντονίστρια 2ου ΠΕ.Κ.Ε.Σ. Ν. Αιγαίου/ Υπουργείο Παιδείας

  • Περιγραφή

    Εργαλεία ενίσχυσης των δυνατοτήτων διδακτικής αξιοποίησης βίντεο στη Φυσική Αγωγή: Αξιοποίηση εργαλείων των ΤΠΕ με στόχο την ενίσχυση των δυνατοτήτων διδακτικής αξιοποίησης βίντεο στη Φυσική Αγωγή, που αφορά στην καταγραφή οθόνης και την εισαγωγή υπότιτλων (Active Presenter) καθώς και στην εισαγωγή διαδραστικών στοιχείων σε βίντεο (e-me content).

    Ανάπτυξη ψηφιακής τάξης για την εξ αποστάσεως διδασκαλία της Φυσικής Αγωγής, με την αξιοποίηση της πλατφόρμας MS Teams και εφαρμογές του Παγκόσμιου Ιστού 2.0, με στόχο την ενίσχυση της διάδρασης και της αλληλεπίδρασης του μαθησιακού περιβάλλοντος.

    Νέο σύστημα υπηρεσίας φιλοξενίας ιστoσελίδων (webhost-plesk) στο Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο και Φυσική Αγωγή: Ανάπτυξη, συντήρηση και παιδαγωγική αξιοποίηση ιστοσελίδων από τους εκπαιδευτικούς για την υποστήριξη της εξ αποστάσεως διδασκαλίας της ΦΑ με τις δυνατότητες της εργαλειοθήκης Plesk (Plesk WordPress Toolkit)

    Αξιοποίηση πλατφόρμας προσαρμογής βίντεο για τη διδασκαλία του μαθήματος της Φυσικής Αγωγής, με στόχο τη βελτίωση της μάθησης και τη μετατροπή των μαθημάτων με βίντεο σε διαδραστικές εμπειρίες για τους μαθητές/ τριες.

    Αντίστροφη τάξη: Στρατηγικές διδασκαλίας στη Φυσική Αγωγή με ΤΠΕ: Η αντίστροφη τάξη είναι ένα νέο παιδαγωγικό μοντέλο σύμφωνα με το οποίο ο παραδοσιακός τρόπος διδασκαλίας αντιστρέφεται. Στρατηγικές διδασκαλίας που μπορούν να χρησιμοποιηθούν στην αντίστροφη τάξη στη Φυσική Αγωγή θα προσεγγιστούν.

    Η Φυσική Αγωγή μέσα από τα κόμικς: Αξιοποίηση εφαρμογών για τη δημιουργία ψηφιακών κόμικς στη Φυσική Αγωγή. Τα πολυμεσικά αυτά περιβάλλοντα συνδυάζοντας αποτελεσματικά κείμενο, εικόνα, βίντεο και ήχο μπορούν να υποστηρίξουν τη Φυσική Αγωγή και να αποτελέσουν χρήσιμο γνωστικό εργαλείο τόσο για εκπαιδευτικούς όσο και για μαθητές.

    Google Forms,  χρήση και δυνατότητες: είναι ένα ισχυρό εργαλείο για τη συλλογή και την καταγραφή πληροφοριών, στοιχείων και δεδομένων σχετικών με θέματα που μας ενδιαφέρουν.

  • Κόστος Συμμετοχής

    15 €

Theme: Overlay by Kaira