Στρογγυλές Τράπεζες

  • ΚΑΘΟΔΗΓΩΝΤΑΣ ΦΥΣΙΚΑ ΔΡΑΣΤΗΡΙΑ
    ΖΩΗ ΣΤΟΧΕΥΟΝΤΑΣ ΣΤΟΝ ΥΓΙΕΙΝΟ ΤΡΟΠΟ ΖΩΗΣ ΤΩΝ ΝΕΩΝ
  • 2ND E-FORUM OF SPORT SCIENCE
    ΒΙΒΛΙΟΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ: ΠΑΙΔΙΑ, ΑΣΚΗΣΗ ΚΑΙ ΥΓΕΙΑ
  • Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΟΥ ΒΕΛΟΝΙΣΜΟΥ
    ΣΤΗΝ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΚΑΚΩΣΕΩΝ ΚΑΙ
    ΣΤΗ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΤΗΣ ΕΠΙΔΟΣΗΣ ΤΟΥ ΑΘΛΗΤΗ
  • ΠΡΟΣΚΕΚΛΗΜΕΝΗ ΣΤΡΟΓΓΥΛΗ ΤΡΑΠΕΖΑ:
    Η ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΚΑΙ Ο ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ
    ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΟΔΟ ΤΗΣ ΠΑΝΔΗΜΙΑΣ ΤΗΣ COVID-19
  • ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΚΑΙ ΤΠΕ ΕΝΑΣ ΧΡΟΝΟΣ
    ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ Β ΕΠΙΠΕΔΟΥ
  • ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΑΣΚΗΣΗΣ ΣΕ ΑΣΘΕΝΕΙΣ
    ΜΕ ΧΡΟΝΙΕΣ ΠΝΕΥΜΟΝΟΠΑΘΕΙΕΣ
  • ΣΤΡΟΓΓΥΛΗ ΤΡΑΠΕΖΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΑΚΑΔΗΜΙΑΣ
    ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ (Ε.Α.Φ.Α.)
  • Προεδρείο

    Αλμπανίδης Ε., Καθηγητής, ΣΕΦΑΑ/ΤΕΦΑΑ, ΔΠΘ
    Κούλη Ο., Αναπληρώτρια Καθηγήτρια ΣΕΦΑΑ/ΤΕΦΑΑ, ΔΠΘ

  • Ομιλητές

    ΠΑΧΥΣΑΡΚΙΑ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΠΑΘΗΣΕΙΣ ΤΗΣ ΠΑΙΔΙΚΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ ΠΟΥ ΣΧΕΤΙΖΟΝΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΥΠΟΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑ
    Ξάνθος Θ., Ιατρός, Καθηγητής, Ευρωπαϊκό Πανεπιστήμιο Κύπρου

    ΥΓΙΕΙΝΕΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΕΣ: ΣΤΟΧΕΥΟΝΤΑΣ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΣΥΝΗΘΕΙΕΣ ΤΟΥΣ
    Γεωργιάδης Ε., Επίκουρος Καθηγητής, University of Suffolk

    ΑΡΧΑΙΑ ΚΑΙ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΣΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΣΤΗΝ ΠΟΡΕΙΑ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ
    Αλμπανίδης Ε., Καθηγητής, Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης

    ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΩΝ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ ΠΑΙΧΝΙΔΙΩΝ ΜΕΣΩ ΒΙΩΜΑΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
    Pardo R., Καθηγητής, Universidad Politecnica de Madrid

    ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ HEALTHY
    Κούλη Ο., Αναπληρώτρια Καθηγήτρια, Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης

  • Προεδρείο

    Μπαλτζόπουλος Β., Καθηγητής, Διευθυντής του Ερευνητικού Ινστιτούτου Επιστημών Αθλητισμού και Άσκησης, Πανεπιστήμιο Liverpool John Moores, Liverpool, UK

  • Ομιλητές

    Εισαγωγή
    Κοτζαμανίδης Χ., Ομ. Καθηγητής, ΣΕΦΑΑ/ΤΕΦΑΑ, ΑΠΘ

    Ανάπτυξη, Ωρίμανση και Άσκηση
    Αυλωνίτη Α., Επικ. Καθηγήτρια, ΣΕΦΑΑ/ΤΕΦΑΑ, ΔΠΘ

    Ανάπτυξη κινητικών δεξιοτήτων
    Χατζητάκη Β., Καθηγήτρια, ΣΕΦΑΑ/ΤΕΦΑΑ, ΑΠΘ

    Προπόνηση της δύναμης
    Μπάσσα Ε., Ε.Ε.Π., ΤΕΦΑΑ, ΑΠΘ

    Κόπωση στην παιδική ηλικία
    Πατίκας Δ., Αναπλ. Καθηγητής, ΣΕΦΑΑ/ΤΕΦΑΑ Σερρών, ΑΠΘ

    Κινητική Μάθηση Ανάπτυξη & Ανατροφοδότηση
    Τζέτζης Γ., Καθηγητής, ΣΕΦΑΑ/ΤΕΦΑΑ, ΑΠΘ

    Αρχές προπόνησης ταχύτητας στις αναπτυξιακές ηλικίες
    Πανουτσακόπουλος Β., ΕΕΠ, ΤΕΦΑΑ Θεσσαλονίκης, ΑΠΘ

    Ανάπτυξη και προπόνηση αερόβιας ικανότητας
    Ζαφειρίδης Α., Καθηγητής, ΤΕΦΑΑ-Σερρών, ΣΕΦΑΑ-ΑΠΘ

    Ανάπτυξη και προπόνηση ευλυγισίας
    Δόντη Ο., Επίκουρη Καθηγήτρια, ΣΕΦΑΑ/ΤΕΦΑΑ, ΕΚΠΑ

    Προπόνηση συναρμογής
    Χατζόπουλος Δ., Αναπλ. Καθηγητής, ΤΕΦΑΑ, ΑΠΘ

    Άσκηση στην προσχολική ηλικία
    Βενετσάνου Φ., Αναπλ. Καθηγήτρια, ΣΕΦΑΑ/ΤΕΦΑΑ, ΕΚΠΑ

    Επίδραση της άσκησης υψηλής έντασης σε παραμέτρους υγείας στην παιδική ηλικία
    Μπογδάνης Γ., Καθηγητής, ΣΕΦΑΑ/ΤΕΦΑΑ, ΕΚΠΑ

    Καρδιοαναπνευστικές προσαρμογές από τη γύμναση κατά την παιδική & εφηβική ηλικία: Εφαρμογές στα προγράμματα υγείας
    Κουτλιάνος Ν., Αναπλ. Καθηγητής, ΣΕΦΑΑ/ΤΕΦΑΑ, ΑΠΘ

  • Προεδρείο

    Καράβης Μ., Πρόεδρος Ελληνικής Ιατρικής Εταιρείας Βελονισμού

  • Ομιλητές

    ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΒΕΛΟΝΙΣΜΟΥ. Η ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΑΘΛΗΤΙΑΤΡΙΚΗ
    Καράβης Μ., Πρόεδρος Ελληνικής Ιατρικής Εταιρείας Βελονισμού

    ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΔΙΑΣΤΑΣΗ – ΙΔΙΑΙΤΕΡΟΤΗΤΕΣ – ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΚΑΤΑΠΟΝΗΣΗ – ΑΝΑΓΚΑΙΟΤΗΤΑ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΒΕΛΟΝΙΣΜΟΥ
    Κεχαγιάς Δ., ΣΕΦΑΑ/ΤΕΦΑΑ, Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης

    ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΟΙ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΙ ΤΟΥ ΒΕΛΟΝΙΣΜΟΥ ΣΤΗΝ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΜΙΑΣ ΑΘΛΗΤΙΚΗΣ ΚΑΚΩΣΗΣ
    Μακρής Αργύρης, Ιατρική Σχολή, Εθνικό & Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών

  • Προεδρείο

    Μαυρωτάς Γ., Γενικός Γραμματέας Αθλητισμού

  • Ομιλητές

    Η ΦΥΣΙΚΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ ΠΑΙΔΙΩΝ ΗΛΙΚΙΑΣ 4-6 ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΠΕΡΙΟΔΟ ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΗΣ ΤΩΝ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΕΩΝ
    Εμμανουηλίδου Κ.1, Βενετσάνου Φ.2, Υφαντίδου Γ.1, Καμπάς Α.1
    1Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού, Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης
    2Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού, Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών

    ΣΤΑΣΕΙΣ & ΠΡΟΘΕΣΕΙΣ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΗ ΣΩΜΑΤΙΚΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ, ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΗΣ ΠΑΝΔΗΜΙΑΣ COVID-19
    Μπεμπέτσος Ε.1, Κωνσταντινίδης X.1, Κωνσταντούλας Δ.1
    1Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού, Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης

    ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΗΣ ΕΠΙΔΡΑΣΗΣ ΤΗΣ ΑΣΚΗΣΗΣ ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΛΑΜΒΑΝΟΜΕΝΗ ΨΥΧΙΚΗ ΕΥΕΞΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗ ΔΙΑΘΕΣΗ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΩΝ ΠΡΩΤΩΝ ΠΕΡΙΟΡΙΣΤΙΚΩΝ ΜΕΤΡΩΝ ΛΟΓΩ ΤΗΣ ΕΜΦΑΝΙΣΗΣ ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΚΟΡOΝΟΪΟΥ COVID-19
    Μπρέχα Μ.1, Ματσούκα Ο.1, Τουμπαλίδου Ά.1
    1Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού, Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης

    Η ΕΠΙΔΡΑΣΗ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗΣ ΑΣΚΗΣΗΣ ΣΕ ΕΠΙΛΕΓΜΕΝΕΣ ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ ΑΠΟΔΟΣΗΣ ΕΠΙΛΕΚΤΩΝ ΝΕΑΡΩΝ ΑΘΛΗΤΩΝ ΚΑΝΟΕ-ΚΑΓΙΑΚ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΔΟ ΤΗΣ ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΗΣ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΕΩΝ ΛΟΓΩ COVID-19
    Τσολάκης Χ.1,2, Χερουβείμ Ε.1,2, Βιλιώτης Α.3, Συμεωνίδης Θ.2, Σκούρας Α.2, Κουλουβάρης Π.2
    1Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού, Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών
    21η Ορθοπαιδική Κλινική ΕΚΠΑ, Αττικό Νοσοκομείο
    3Ελληνική Ομοσπονδία Κανόε -Καγιακ

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗΣ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΔΟ ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΗΣ ΚΟΛΥΜΒΗΣΗΣ ΚΑΙ Η ΕΠΙΔΡΑΣΗ ΣΤΗΝ ΑΠΟΔΟΣΗ ΤΩΝ ΚΟΛΥΜΒΗΤΩΝ
    Αρσονιάδης Γ.1,2, Χατζηγιαννάκης Α.2, Τσόλτος Α.2, Τουμπέκης Α.1
    1Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού, Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών
    2Γυμναστικός Σύλλογος Περιστερίου

    ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΑΠΟΨΕΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΕΡΓΑΛΕΙΩΝ ΤΗΛΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΔΟ ΤΗΣ ΠΑΝΔΗΜΙΑΣ
    Δανιά Α.1, Κόσσυβα Ε.1, Κίτσιου Δ.2, Μπακάλη Α.3, Νάκη Χ.1, Νικηταϊδης Ν.3, Νταλαχάνη Κ.1, Στασινός Π.3, Χατζηεμμανουήλ Π.1
    1Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού, Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών,
    2Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού, Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης
    3Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού, Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης

    ΕΚΤΙΜΗΣΗΣ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ ΤΟΥ FITNESS ΣΤΗΝ ΜΕΤΑ COVID19 ΕΠΟΧΗ
    Ζουρλαδάνη Α.1, Καραγιώργος Θ.1, Ντόβολη Α.1, Αλεξανδρής Κ.1
    1Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού, Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης

    Η ΕΚΤΙΜΗΣΗ ΤΟΥ ΑΝΤΙΚΤΥΠΟΥ ΤΗΣ ΠΑΝΔΗΜΙΑΣ COVID-19 ΣΕ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟΥΣ ΣΥΛΛΟΓΟΥΣ
    Δούκα Σ.1, Ζηλίδου Β.1, Λυκεσάς Γ. 1
    1Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού, Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης

    H ΕΠΙΔΡΑΣΗ ΤΩΝ ΠΕΡΙΟΡΙΣΤΙΚΩΝ ΜΕΤΡΩΝ ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΗΣ ΠΑΝΔΗΜΙΑΣ ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ ΠΟΥ ΑΦΟΡΑ ΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΣΕ ΕΦΗΒΟΥΣ-ΕΣ
    Καταρτζή Ε.1, Κοντού Μ.1, Παππάς Ι.1, Μοναστηρίδη Σ.1, Γηρούση Φ.1
    1Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού Σερρών, Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης

    ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΤΗΣ ΕΠΙΔΡΑΣΗΣ ΤΟΥ LOCKDOWN ΣΤΗΝ ΑΦΟΣΙΩΣΗ ΤΩΝ ΠΕΛΑΤΩΝ ΚΕΝΤΡΩΝ ΑΣΚΗΣΗΣ ΛΟΓΩ ΤΗΣ ΠΑΝΔΗΜΙΑΣ COVID-19 ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
    Αρσένης Θ.1, Κουθούρης Χ.1
    1Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού, Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας

    ΦΥΣΙΚΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ, ΔΙΑΤΡΟΦΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΚΑΙ ΕΥΕΞΙΑ ΣΕ ΕΦΗΒΟΥΣ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΔΟ ΜΕΤΡΩΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΑΠΟΣΤΑΣΙΟΠΟΙΗΣΗΣ ΛΟΓΩ ΤΗΣ ΠΑΝΔΗΜΙΑΣ COVID-19
    Μωρρές Ι.Δ.1, Γαλάνης Ε.1, Χατζηγεωργιάδης Α.1, Ανδρούτσος Ο.2, Θεοδωράκης Γ.1
    1Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού, Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας
    2Τμήμα Διαιτολογίας και Διατροφολογίας, Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας

    ΌΤΑΝ Η ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΜΑΣ ΦΕΡΝΕΙ ΠΙΟ ΚΟΝΤΑ…ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΚΕΣ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΚΑΙ ΜΑΘΗΣΙΑΚΑ ΟΦΕΛΗ, ΣΕ ΦΟΙΤΗΤΕΣ Τ.Ε.Φ.Α.Α., ΑΠΟ ΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟ ΜΑΘΗΜΑ «ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ ΓΙΑ ΌΛΟΥΣ», ΕΝ ΚΑΙΡΩ ΠΑΝΔΗΜΙΑΣ
    Πολλάτου Ε.
    Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού,  Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας

    Συν-διοργάνωση με το Δήμο Κομοτηνής

  • Προεδρείο

    Αντωνίου Παναγιώτης, Καθηγητής, ΣΕΦΑΑ/ΤΕΦΑΑ, ΔΠΘ

  • Ομιλητές

    ΤΠΕ ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ: ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ Η ΑΠΩΛΕΙΑ ΠΟΛΥΤΙΜΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΙΝΗΤΙΚΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ;
    Μαστρογιάννης Ιάκωβος, εκπαιδευτικός Φυσικής Αγωγής, Πρότυπο Γενικό Λύκειο Μυτιλήνης του Πανεπιστημίου Αιγαίου

    ΕΞ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΗΣ ΠΑΝΔΗΜΙΑΣ COVID 19
    Μαχαιρίδου Μαρία, εκπαιδευτικός Φυσικής Αγωγής, Σύμβουλος Εκπαίδευσης, Πειραματικό Γυμνάσιο Πανεπιστημίου Μακεδονίας

    ΕΜΠΕΙΡΙΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΗΣ ΕΞ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΣΕ ΜΑΘΗΤΕΣ ΛΥΚΕΙΟΥ
    Λαμπάκη Ολυμπία, εκπαιδευτικός ΦΑ. Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση Ξάνθης (2ο ΓΕΛ, Εσπερινό ΓΕΛ, Εσπερινό ΕΠΑΛ, Γυμνάσιο Γενισέας)

    ΤΠΕ ΚΑΙ ΠΡΟΣΑΡΜΟΣΜΕΝΗ ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
    Πάτση Χαρίκλεια, Eκπαιδευτικός Φυσικής Αγωγής, ΣΕΦΑΑ/ΤΕΦΑΑ, ΣΕΡΡΕΣ, ΑΠΘ

    ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΚΑΙ ΤΠΕ: ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΠΡΟΚΥΠΤΟΥΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΞ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΑΝΑΣΤΟΛΗΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΩΝ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ
    Αποστολάκης Νικόλαος, Εκπαιδευτικός Φυσικής Αγωγής, 1ο Γενικό Λύκειο Αγίου Νικολάου Κρήτης

    ΕΞ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ – ΕΜΠΕΙΡΙΕΣ ΑΠΟ ΜΑΘΗΤΕΣ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ
    Αρβανιτίδου Βασιλεία, Εκπαιδευτικός Φυσικής Αγωγής, Μέλος Ε.Ε.Π, ΣΕΦΑΑ/ΤΕΦΑΑ, ΚOMOTHNH, ΔΠΘ

    Επιμόρφωση Β’ επιπέδου στη Συστάδα της Φυσικής Αγωγής και Υγείας, ένα πολύχρωμο ταξίδι
    Φατσέα Αδαμαντία, Σ.Ε.Ε. Αειφορίας/ αν. Οργανωτική Συντονίστρια 2ου ΠΕ.Κ.Ε.Σ. Ν. Αιγαίου/ Υπουργείο Παιδείας

  • Συν-διοργάνωση με την Ελληνική Εταιρεία Βιοχημείας και Φυσιολογίας της Άσκησης

  • Προεδρείο

    Σμήλιος Η., Αναπληρωτής Καθηγητής, ΣΕΦΑΑ/ΤΕΦΑΑ, ΔΠΘ
    Γιαννάκη Χ., Επίκουρος Καθηγητής, Τμήμα Επιστημών Ζωής και Υγείας, Πανεπ. Λευκωσίας, Κύπρος

  • Ομιλητές

    Εκτίμηση ασθενή με χρόνια πνευμονοπάθεια για συμμετοχή σε προγράμματα άσκησης
    Καρέτση Ε., Πνευμονολόγος, Επιμελήτρια Α΄, Πνευμονολογική Κλινική Πανεπιστημίου Θεσσαλίας

    Η χρησιμΟτητα της Εργοσπιρομετρίας σε άτομα με αναπνευστικές παθήσεις
    Ζαφειρίδης Α., Καθηγητής, ΣΕΦΑΑ/ΤΕΦΑΑ ΣΕΡΡΩΝ, ΑΠΘ

    Άσκηση σε ασθενείς με Χρόνια Αποφρακτική Πνευμονοπάθεια
    Σταύρου Β., Εργοφυσιολόγος, Εργαστήριο Εργοσπιρομετρίας και Πνευμονικής Αποκατάστασης, Πνευμονολογική Κλινική, Ιατρική Σχολή, Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας

    Aσκηση σε ασθενείς με Διάμεσες Πνευμονοπάθειες
    Δίπλα Κ., Αναπληρώτρια Καθηγήτρια, ΣΕΦΑΑ/ΤΕΦΑΑ ΣΕΡΡΩΝ, ΑΠΘ

  • www.eafa.gr

    ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ. ΜΕ ΤΟ ΒΛΕΜΜΑ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ

  • Προεδρείο/Συντονιστής

    Θωμάς Κουρτέσης, Καθηγητής, Σ.Ε.Φ.Α.Α., Δ.Π.Θ., Πρόεδρος Ε.Α.Φ.Α.

  • Ομιλητές

    A LOOK INTO THE PHYSICAL ACTIVE KINDERGARTEN
    Renate Zimmer, Professor Emeritus, University of Osnabrück

    QUALITY PHYSICAL EDUCATION DURING EARLY CHILDHOOD EDUCATION AND CARE
    Arja Sääkslahti, Associate Professor, Sport Pedagogy, Faculty of Sport & Health Sciences

    ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΙ ΚΑΙ ΖΗΤΟΥΜΕΝΑ ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΩΝ ΣΥΓΧΡΟΝΩΝ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΩΝ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΤΑΣΗ ΕΙΣΑΓΩΓΗΣ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
    Γαλήνη Ρεκαλίδου, Ομότιμη Καθηγήτρια, Σ.Ε.Α., Τ.Ε.Ε.Π.Η., Δ.Π.Θ.

    ΠΡΑΚΤΙΚΟΙ ΠΥΛΩΝΕΣ – ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΡΑΚΤΙΚΩΝ ΣΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑΣ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
    Όλγα Κούλη, Αναπληρώτρια Καθηγήτρια, Σ.Ε.Φ.Α.Α., Δ.Π.Θ.

  • Ημερομηνία

    Ημερομηνία: Παρασκευή 14 Μαΐου 2021
    Ώρα:12:00 – 13:00

Theme: Overlay by Kaira